مانور سراسری همیاران گردشگر در 24 اسفند ماه

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: 24 اسفندماه اولین مانور همیاران گردشگر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان در آستانه نوروز گفت: 24 اسفند ماه اولین مانور همیاران گردشگر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح همیاران گردشگر برای اولین بار در کشور اجرایی می‌شود و دانش‌آموزان اولین مانور این طرح را به منظور آماده سازی برای انجام فعالیت‌های مورد نظر در طرح برگزار می‌کنند.

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در فاز اول این طرح 384 مدرسه مورد توجه قرار گرفته و خدمات مورد نظر را ارائه می‌دهد.

علی اکبرزاده بیان کرد: محل برگزاری مانور همیاران گردشگر در تهران در جوار حرم امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و به طور همزمان در سایر استانهای کشور نیز این برنامه در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: 100 همیار پلیس هم در این مانور به همراه همیاران گردشگر شرکت می‌کنند.

گفتنی است طرح همیاران گردشگر به منظور آشنایی دانش‌آموزان با میراث فرهنگی کشور برگزار می‌شود و افراد شرکت کننده در طرح پس از آموزش در این زمینه مسائل مربوط به حوزه گردشگری و میراث فرهنگی را برای والدین و سایر افراد ارائه می‌دهند که با همکاری سازمان میراث فرهنگی و آموزش و پرورش انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار