اجرای مرحله جدید اردوی راهیان نور از 10 بهمن

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از اجرای مرحله جدید اردوی راهیان نور از دهم بهمن ماه خبر داد.

مهدی علی اکبرزاده مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند برگزاری اردوی راهیان نور برای دانش آموزان گفت: این اردوها از 10 مهر تا پایان آذرماه ادامه یافته و قریب به 2 ماه و نیم طول کشیده است.

وی با بیان اینکه بیش از 330 هزار دانش آموز در کل کشور تاکنون اعزام شده اند، ادامه داد: این اردو طی سه مرحله در نظر گرفته شده که 2 دوره ویژه دختران و یک دوره ویژه پسران است.

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از آغاز مرحله بعد این اردو از ششم بهمن ماه خبر داد و گفت: این مرحله سه دوره داشته که دوره اول یک ماه طول کشیده و مراحل بعدی در اسفند و فروردین و دهه اول اردیبهشت انجام می شود.

علی اکبرزاده بیان کرد: با توجه به استقبال دانش آموزان و اولیا از این اردو منعی برای حضور آن ها در در این سفر طی ایام نوروز وجود ندارد.

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در خصوص امنیت این سفرها اظهار داشت: این اردو با همکاری بسیج و سپاه انجام و از اتوبوس های استاندارد برای اعزام استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه اردوگاه‌های دانش‌آموزان نیز مورد بازدید قرار گرفته تا استانداردهای کافی برای آن لحاظ شده باشد، یادآور شد: همچنین در اردوی دانش آموزان از همیار پلیس استفاده شده تا موارد تخلف احتمالی خودرو و راننده را اطلاع دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار