رضایی:رحیمی از مدیران برتر کشور است/ امیدوارم بحران هپکو به پایان برسد

سرمربی تیم هپکو اراک گفت:رحیمی از مدیران برجسته هندبال است و می‌تواند کمک‌های زیادی برای رسیدن این رشته به جایگاه واقعی‌اش داشته باشد.

رضایی:رحیمی از مدیران برتر کشور است/ امیدوارم بحران هپکو به پایان برسدایرج رضایی سرمربی تیم هپکو اراک و نماینده باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی هندبال در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخابات و برنده شدن علیرضا رحیمی اینگونه عنوان کرد: خیلی خوشحالم که انتخابات سالم و مثبتی برگزار شد به نظرم رحیمی از مدیران برجسته کشور است که سال‌های سال و در قسمت‌‌های مختلف فعالیت‌های درخشانی داشته است. انتخاب وی را مثبت ارزیابی می‌کنم و معتقدم که می‌توان نتایج خوبی با وی کسب کرد.

وی افزود: رحیمی سوابق خوبی در وزارت ورزش باشگاه‌ها و ورزش همگانی دارد. این انتخاب را تبریک می‌گویم و با توجه به قدرت بالای وی در مدیریت و همدلی‌اش با روسای هیئت‌ها معتقدم که می‌توانیم سطح بالایی از موفقیت‌ را تجربه کنیم.

سرمربی هپکو در مورد حواشی ایجاد شده برای این تیم در این فصل از مسابقات لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط بهتر از گذشته شده اما همچنان مشکلات و مسائلی وجود دارد. باشگاه‌ داری هزینه بالایی دارد و تیم ما هم یک تیم بومی است و تنها به واسطه همین مسئله و تعصب بازیکنان به این تیم تا کنون توانسته‌ایم با این شرایط ادامه دهیم. مطمئن باشید که اگر در هپکو سرمایه گذاری خوبی صورت می‌گرفت نتایج بسیار بهتری کسب می‌کردیم.

رضایی در پایان عنوان کرد: هندبال در اراک و تیم هپکو ریشه‌دار است و ما امیدواریم به همین دلیل این تیم با وجود مشکلات بسیار زیاد پایدار بماند در همین خصوص با نماینده مجلس شهر مشورت‌هایی انجام دادیم که با کمک‌های وی و اداره تربیت بدنی انشااله بتوانیم بحران‌های امسال را به پایان برسانیم و در آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.