عباسی مقدم :داورزنی پدر مدیریت مدرن والیبال دنیا است

نامزد انتخابات فدراسیون هندبال گفت: هندبال دیگر جای آزمون و خطا نیست و نیازمند مدیریتی اثبات شده هستیم و فکر می کنم رحیمی شایسته ترین عضو است.

عباسی مقدم :داورزنی پدر مدیریت مدرن والیبال دنیا استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا عباسی مقدم، یکی دیگر از نامزدهای انتخاباتی گفت: داورزنی پدر مدیریت مدرن والیبال دنیا است و امیدوارم با حمایت وی هندبال هم موفق باشد.

وی ادامه داد:در ضمن باید از حیدری، دبیر مجمع هم تشکر کنم. من 42 سال است که در هندبال کار می کنم. با ارادتی که نسبت به حسن پور دارم و مدیون وی هستم، اما نیاز به مدیریتی داریم که در ایران و آسیا ارتباط خوبی داشته باشد.

عباسی مقدم افزود:هندبال دیگر جای آزمون و خطا نیست و نیازمند مدیریتی اثبات شده هستیم و فکر می کنم رحیمی شایسته ترین عضو است.من تا کنون به نفع کسی انصراف نداده ام اما در این مقطع زمانی به دلیل مدیریت خوب رحیمی کنار بروم چون رحیمی قبلا مدیریت خود را ثابت کرده است این بار این کار را می کنم و هر کاری از دستم برآید انجام می دهم و امیدوارم وی به جوانان خدمت و  پرچم سه رنگ ایران را به بالا ترین سکوی افتخار دنیا به اهتزار در آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.