استکی: خوشحالیم که هندبال به دست صاحبان اصلی‌اش برگشت

ملی‌پوش هندبال گفت:اگر رحیمی مانند گذشته عمل کند هندبال به موفقیت‌های زیادی می‌رسد، ما خوشحالیم که هندبال به دست صاحبان اصلی‌اش برگشت.

استکی: خوشحالیم که هندبال به دست صاحبان اصلی‌اش برگشتالله‌کرم استکی پس از پایان مراسم انتخابات فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازیکنان از چندی پیش در مورد شرایط هندبال صحبت‌هایی را مطرح کردند و ما تلاش می‌کردیم این رشته را بدست صاحبان اصلی بازگردانیم. من معتقدم اگر رحیمی بتواند کارهایی که از چند سال پیش انجام داده است را دوباره تکرار کند کمک بزرگی در حق این رشته کرده است.

پدیده هندبال اروپا در سال 2015 در ادامه و در مورد شرایط تیم هندبال عنوان کرد: تیم ملی کار زیادی دارد اما همه تلاش می‌کنیم تا شرایط حضور تیم ملی در مسابقات المپیک و جام جهانی را فراهم کنیم.

استکی در پایان و در خصوص لیگ ایران هم بیان داشت: ما به دلیل نبود حامیان مالی راهی کشورهای دیگر شدیم تا در آنجا هندبال بازی کنیم اما اگر در کشور خودمان شرایط به گونه‌ای باشد که بازیکنان بتوانند در لیگ‌های ایران بازی کنند همه به کشور باز می‌گردیم تا به تیم ملی و ایران خدمت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار