حسن‌پور:رای خانواده هندبال قابل احترام است/ رحیمی کار بسیار سختی پیش رو دارد

کاندیدای شکست خورده در انتخابات هندبال گفت: رحیمی می‌تواند با همدلی و کمک جامعه هندبال زمینه موفقیت این رشته در عرصه آسیایی و جهانی را فراهم کند.

حسن‌پور:رای خانواده هندبال قابل احترام است/ رحیمی کار بسیار سختی پیش رو داردمرتضی حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخابات هندبال  توضیحاتی ارائه داد. وی که نتوانست رای کافی را برای تصدی پست ریاست را بدست بیاورد عنوان کرد: انتخابات امروز در شرایط آرام و بدون حاشیه برگزار شد. به هر صورت به نظر جمع خانواده هندبال احترام می‌گذارم و معتقدم رحیمی در پست ریاست هندبال کار بسیار سختی را پیش رو دارد. اما می‌تواند این کار را انجام دهد به شرط آنکه اتحاد جمعی میان خانواده وجود داشته باشد. 

وی افزود: همه دست به دست هم بدهند و به رحیمی و به فدراسیون هندبال کمک کنند تا اتفاقات خوب از جمله ایستادن بر قله آسیا و قرار گرفتن در میان هشت تیم برتر جهان است رقم بخورد. من امیدوارم همه این اتفاقات در زمان رحیمی رخ دهد زیرا پتانسیل‌های رحیمی بسیار بالاست و احتمال هر اتفاقی وجود دارد. 

حسن پور در مورد ضررها و آسیب‌های وارد شده به بدنه هندبال عنوان کرد: قطعا شرایط فعلی در هندبال خوب نیست و ما پسرفت بسیار زیادی داشتیم. به خصوص در زیرساخت‌ها و حوزه نیروی انسانی هندبال. حالا این شرایط رخ داده و باعث شده تا حامیان مالی هم به سمت هندبال نیایند. اما باز هم می‌گویم امیدوارم با همدلی خانواده هندبال و ریاست رحیمی به این امر مهم دست یابیم. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.