سردار انصاری:

فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار، سربازان نظام هستند

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:فعالان شبکه های مجازی در حوزه ایثار و شهادت، سربازان نظام جمهوری اسلامی و ولایت هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در سومین همایش جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت که امروز (دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: همان گونه که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دشمن را از 8 استان کشور بیرون راندند، سربازان جنگ نرم نیز باید دشمن را از حدود کشورمان بیرون کنند.

وی تصریح کرد: یکی ازعناصر برترساز در عرصه فضای مجازی، حوزه ایثار و شهادت و لازم است که فعالان در این زمینه باید با مهارت، خلاقانه، منجسم و آموزش دیده وارد عرصه  شوند.

سردار انصاری در ادامه افزود: صحنه رویارویی ایثارگران با دشمن در دوران دفاع مقدس جبهه جنگ بود اما امروز عناصر مومن و انقلابی باید در حوزه های فرهنگی و اجتماعی فعال باشند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: شهروند خبرنگاران عرصه ایثار و شهادت باید سازماندهی شوند و اطلاع رسانی فوق مدرن، رسانه های رسمی را به چالش کشیده است، چرا که همه افراد هم رسانه در اختیار دارند و هم می توانند پیام اطلاعاتی تولید کنند.

وی افزود: در حوزه ایثارگری هر فرد یک رسانه است و در جبهه مجازی باید سربازان جنگ نرم با روحیه انقلابی گری، مقاومتی و جهادی نیز شناسایی و سازماندهی شوند.

سردار انصاری با اشاره به ضرورت شناخت نیاز مخاطبان امروز، خاطر نشان کرد:تشکیل جبهه مشترک باعث همگرایی و هم افزایی در عرصه نیاز سنجی مخاطبان می‌شود.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه یاد شهیدان ادامه دارد و باید بکوشیم تا در عرصه فضای مجازی دشمن را از میدان به در کنیم، گفت: فعالان شبکه های مجازی در حوزه ایثار و شهادت، سربازان نظام جمهوری اسلامی و ولایت هستند که باید با روحیه بسیجی زمان جنگ، بهترین و کارآمدترین فعالیت ها را داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار