حجت الاسلام و المسلمین مؤذنی مطرح کرد؛

جشنواره جایزه ملی ایثار، اتفاقی بزرگ در فرهنگ ایثار است

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جشنواره آموزشی _تحصیلی جایزه ملی ایثار، اتفاقی بزرگ در حوزه ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن مؤذنی معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار که در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره همزمان با سی امین سال اجرای طرح شاهد که در واقع حمایت آموزشی از دانش آموزان و دانشجویان شاهد است، برگزار شده که در این مراسم از ٧٢ دانشجو و دانش آموز برتر در وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و نفرات اول سهمیه شاهد آزمون سراسری تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه ۶٠ هزار دانش آموز، دانشجو و طلبه نخبه و ممتاز شاهد در سال گذشته  شناسایی شده اند، افزود: این جشنواره اتفاق مهمی در فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می شود و دارای اهمیت ویژه ای است، زیرا دانشجویان و دانش آموزان برتر براساس فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی شناسایی شده اند.

حجت الاسلام مؤذنی در پایان گفت: در حال حاضر ١٦٢ هزار دانشجو و ٥٦ هزار دانش آموز شاهد و ایثارگر در حال تحصیل هستند، ضمن اینکه ۳۶ هزار دانش آموز شهید نیز به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار