حجت الاسلام و المسلمین شهیدی:

فعالان عرصه ایثار باید محتویات جذابی را در فضای مجازی به مخاطبان ارایه دهند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: لازم است تا فعالان عرصه مجازی محتویات جذابی را در حوزه ایثار به مخاطبان ارایه دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سومین همایش جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت که امروز (دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: شبکه‌های مجازی به دلیل سهولت دسترسی، سرعت انتقال، ارایه اطلاعات جذاب و صرفه جویی در زمان برای دستیابی به اطلاعات، طرفداران زیادی دارد اما در عین حال لغزش در این مسیر نیز بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: فعالان ایثار و شهادت در فضای مجازی باید محتوای جذاب برای مخاطبان تولید کنند تا پاسخگوی سلیقه مخاطب امروز باشد و از محتوای کسل کننده و تکراری پرهیز کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی بیان داشت: باید ابزارهایی که در فضای مجازی استفاده می شود از جمله متن، عکس و فیلم های کوتاه در جهت اهداف و در راستای ترویج و تقویت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: فعالان حوزه ایثار و شهادت در فضای مجازی باید با ابتکار و خلاقیت در مورد سبک زندگی و خاطرات شهدا و ایثارگران مطالب را به اشتراک گذارند و کتابخانه ها و آرشیو این سازمان به منظور بهره برداری فعالان مجازی همکاری لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار