اردبیل؛

کاشت ۵ هزار نهال در محوطه پل معلق مشگین شهر

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نورسبلان گفت: حرکت انقلابی کاشت ۵ هزار نهال درمحوطه طولانی ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین عباسی نیا در مراسم روز درختکاری با حضور مسوولان شهرستان مشگین شهر در پل معلق اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی مجموعه گردشگری پل معلق توسعه فضای سبز در مکان گردشگری پل معلق است که ۵ هزار نهال در محوطه پل معلق مشگین شهر کاشت می شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه بخش گردشگری منوط به زیباسازی مکان های گردشگری و توسعه فضای سبز است که امروز به همت مجموعه پل معلق و شهرداری و منابع طبیعی و آبخیزداری مشگین شهر گام بزرگی در توسعه کاشت نهال و فضای سبز در پل معلق به وجود آمد.

مدیر عامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان افزود: باید در کنار ظرفیت های گردشگری به حفظ طبیعت و توسعه فضای سبز اهمیت داده شود چرا که ایجاد محیط طبیعی زیبا برای گردشگر مهم است و مکان گردشگری پل معلق در این زمینه گام برداشته است.

عباسی نیا تصریح کرد: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و تعطیلات نوروز برنامه و جشن های مختلفی در پل معلق مشگین شهر برگزار می شود تا شور و نشاط خاصی در بین گردشگران ایجاد کنیم و اولویت ما جلب رضایت گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه با راه اندازی پل معلق در مشگین شهر روند حضور گردشگران داخلی و خارجی در منطقه افزایش یافته است و با توجه به پیگیری های استاندار اردبیل و اهتمام ویژه شهرداری و شورای مشگین شهر و فرمانداری خیابان های ورودی پل معلق به شکل زیبا ساماندهی شود تا محیطی زیبا و آرام برای گردشگران فراهم شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.