در نخستین روز از هفته درختکاری؛

به گل نشستن 45 هزار نهال در ایذه

فرماندار شهرستان ایذه از کاشت 45 هزار نهال همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، 45هزار نهال در این شهرستان کاشته شد.

به گل نشستن 45 هزار نهال در ایذهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محسن بیرانوند، فرماندار شهرستان ایذه در آیین نمادین کاشت این نهال ها در تپه نورالشهدای این شهر اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست و فضای سبز وظیفه ای همگانی است که همه نسبت به آن باید احساس مسئولیت کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه منابع طبیعی، ثروت خدادادی است و فقط به نسل حاضر تعلق ندارد گفت: اگر آینده بهتری می خواهیم باید در راه حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی بیش از پیش بکوشیم.
 
بیرانوند افزود: شهرستان ایذه به لحاظ آب و هوایی، وضعیت توپوگرافی دارای ویژگی های خاص و قابلیت های خوبی است که باید در تنوع کاشت نهال و درخت توجه بیش تری به آن ها شود.
 
فرماندار شهرستان ایذه با اشاره به فرمایشات گهربار نبی اکرم درباره اهمیت و ضرورت حفظ و صیانت از منابع طبیعی بیان داشت: جنگل و منابع طبیعی به عنوان یک امانت الهی در اختیار ماست و تمام کسانی که به طور مستقیم و غیر مستقیم در راستای حفظ و احیای منابع طبیعی فعالیت دارند کاری بسیار ارزشمند و قابل تقدیر انجام می دهند.
 
15 تا 21 اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.