اصفهان؛

همایشی برای وکلا در اصفهان

اولین همایش کمیسیون پارلمانی کانون های وکلای دادگستری ایران در اصفهان برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس کانون وکلای استان اصفهان گفت: هفته اول اسفند برای وکلا ماه امید و ارزوهاست ، امید به استقلال و حفظ شان وکلا است تا بستری مناسب برای اجرای رسالت  خود  پیدا کند .

اسداله اسلامی فارسانی ادامه داد:  شغل وکالت بنا به تصریح قانون شغل شریفی است و شرافت ذاتی آن بخاطر دفاع از حق مردم در مقام اجرای عدالت است.
اسلامی افزود: وکلا در راستای هدف انبیا  و همانند آنها در خط مقدم  عدالت گام بر می دارند، این درحالی است که وکیل دادگستری هدفی جز اجرای عدالت واحقای حق  در چارچوب قانون ندارند .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برای رسیدن به هدف  و اجرای عدالت باید بستر مناسب  فراهم شود چرا که  حضور وکیل صرفا حضور در دادگاه نیست و  رسالت و وظیفه وکیل دادگستری فراتر از این ها است.

اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بستر هایی که می تواند مناسب باشد استفاده از تجربیات علمی  و عملی وکلای دادگستری است گفت: همیشه حس کردیم که یک حلقه مفقوده ای وجود دارد  و باید ارتباط خوبی بین وکلا و نمایندگان مجلس بوجود بیاید و ضرورت این ارتباط همیشه حس می شود و نکته مهم این است که  ایجاد تبادل نظر و چگونگی ارتباط با نمایندگان مجلس نیاز به یک برنامه ریزی و وحدت نظر خاصی دارد که باید انجام شود.

رئیس کانون وکلای استان اصفهان افزود: امیدواریم این همایش ها ما را به هدف اصلی برساند و  ارتباط تنگاتنگی بین کمسیون های پارلمان و نمایندگان مجلس بوجود بیاورد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار