ارومیه/

وجود قانون وکالت مترقی سبب افزایش ارزش احکام می‌شود

ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا دادگستری ایران گفت: وجود یک قانون وکالت مترقی نزدیک به استانداردهای جهانی سبب افزایش قداست و حرمت دادگاه‌ها و اعتبار و ارزش احکام ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، بهمن کشاورز در مراسم افتتاح ساختمان کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات این ساختمان برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی و ارومیه ویژگی‌هایی دارد که همانند ویژگی‌های بسیاری از نقاط ایران مختص خود این دیار است.

وی اذعان داشت: ارومیه همانند برخی از نقاط کشور همیشه مقداری از زمان جلوتر بوده به طوری که حدود 150 سال پیش در شهر ارومیه مدرسه آموزش پرستاری وجود داشت.

کشاورز با اشاره به کیفیت روابط اجتماعی کانون آذربایجان غربی با محیط، قوه قضاییه و داخل آن، تصریح کرد: بین ارکان کانون وکلای آذربایجان غربی شامل مدیریت، کمیسیون‌ها و اعضای کانون مودت و یکپارچگی خوبی وجود دارد و نتیجه آن وجود چنین ساختمانی است.

وی متذکر شد: مسئله دوم روابط بسیار مثبت بین کانون آذربایجان غربی، اعضای آن و دستگاه قضایی بوده که جای تحسین دارد زیرا نتیجه نهایی آن احقاق حقوق درست مردم است که همه همکاران به دنبال آن هستیم.

کشاورز تاکید کرد: کانون آذربایجان غربی با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی نیز روابط حسنه دارد که این موضوع نیز موجب احقاق حق مردم است.

وی ادامه داد: امید است در زمان حساس فعلی که به ویژه مسئله وکالت و لایحه قانونی جامعه وکالت مطرح بوده و در کمیسیون قضایی نیز مطرح خواهد شد این روابط موجباتی فراهم کند که خروجی این قانون به نفع مملکت و ملت باشد.

کشاورز ابراز داشت: وجود یک قانون وکالت مترقی نزدیک به استانداردهای جهانی سبب افزایش قداست و حرمت دادگاه‌ها و اعتبار و ارزش احکام ما خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: از ویژگی‌های بارز کانون وکلای آذربایجان غربی ترکیب بسیار مطلوب نیروهای جوان و پیشکسوتان و نیروهای باتجربه است که این امر نیز قطعا موجب پیشرفت خواهد شد و از تجارب استفاده می‌شود.

کشاورز با بیان اینکه ساختمان کانون وکلای آذربایجان غربی از نظر معماری و رعایت استانداردهای ملی مناسب و کامل بوده، افزود: پیش‌بینی می‌شود که این ساختمان حداقل 10 تا 15 سال آینده پاسخگوی نیازهای وکلا خواهد بود.

ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا دادگستری ایران تاکید کرد: از این به بعد هیئت‌های مدیره می‌توانند تلاش خود را صرف آموزش، ارتقای علمی و پیشرفت فنی کانون وکلا بکنند./

برچسب ها: ارزش ، سراسر ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.