رستگار:

طرح بام مهر با هدف خانه‌دار کردن ایتام اجرایی می‌شود

مدیر کل هماهنگی و مشارکت مردمی از اجرای طرح بام مهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

طرح بام مهر با هدف خانه‌دار کردن ایتام اجرایی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رستگار مدیر کل هماهنگی و مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست خبری که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در پایان برنامه پنج ساله قرار است درآمد کمیته امداد امام خمینی(ره) با مشارکت‌های مردمی 3 برابر افزایش یابد.

وی در ادامه افزود: قرار است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سهم دریافت کمک‌های مردمی از روش‌های نوین افزایش یابد، این در حالی است که اکنون 10 درصد کل مبلغ کمک‌های مردمی از روش‌های نوین پرداخت شده اما باید این عدد به 80 درصد افزایش یابد.

رستگار گفت: طرح بام مهر با هدف خانه‌دار کردن تمام خانواده‌های ایتام اجرایی می‌شود که برای عملیاتی شدن این طرح نیازمند حمایت دولت و حامیان مردمی هستیم.

مدیر کل هماهنگی و مشارکت مردمی بیان کرد: در 11 ماه سال جاری در طرح کمک به ایتام، 214 میلیارد تومان کمک از سوی مردم جمع‌آوری شده که در مقایسه با سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.

وی گفت: هم اکنون سرانه پرداختی به هر نفر از خانواده‌های ایتام، 140 هزار تومان است که این مبلغ در شهرها و استان‌ها یکسان نیست، برای مثال در استان قم سرانه پرداختی به ایتام برای هر نفر 110 هزار تومان و برای بعضی از شهرستان‌ها مانند سیستان و بلوچستان برای هر نفر 27 هزار تومان است.

رستگار گفت: هم اکنون تنها از طریقATM   بانک ملت می‌توان نسبت به پرداخت کمک به نیازمندان اقدام کرد و در آینده‌ای نزدیک دستگاه‌های ATM بانک‌ها به این سامانه مجهز می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار