انتظاری مطرح کرد؛

جمع‌آوری 240 میلیارد تومان زکات در کل کشور/ رشد 9.3 درصدی جمع‌آوری زکات نسبت به سال گذشته

مدیر کل زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمع‌آوری 240 میلیارد تومانی زکات در کل کشور خبر داد.

جمع‌آوری 240 میلیارد تومان زکات در کل کشور/ رشد 9.3 درصدی جمع‌آوری زکات نسبت به سال گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگار جوان؛ انتظاری مدیر کل زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست خبری که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: 11 سازمان و نهاد و مؤسسه عضو شورای زکات هستند.

وی در ادامه افزود: در 11 ماه سال 95، 240 میلیارد تومان زکات از سوی مردم جمع‌آوری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 9.3 درصد رشد داشته است که در این میان بیشترین جمع‌آوری زکات در استان‌های خوزستان، فارس و آذربایجان غربی بوده است.

انتظاری بیان کرد: 60 درصد از مبلغ جمع‌آوری شده زکات جهت رفع مشکلات نیازمندان هزینه شده است. همچنین 24 درصد از مبلغ جمع‌آوری شده صرف پروژه‌های عامل‌المنفعه شده است.

وی در ادامه گفت: به دنبال آن هستیم که در سال‌های آتی شورای زکات روستایی را تشکیل دهیم و در فاز نخست 15 هزار روستا عضو شورای زکات خواهند داشت.

مدیر کل زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در 11 ماه سال جاری، 5 هزار و 856 جلسه شورای زکات در کل کشور، 171 همایش، 23 هزار جلسه چهره به چهره برگزار شده و 112 ساعت برنامه از سوی رسانه ملی با موضوع زکات پخش شده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار