نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال؛

تکلیف دومین فینالیست فردا مشخص می‌شود/ پیکان یا ارومیه؟

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال ایران فردا با مشخص شدن حریف تیم بانک سرمایه در فینال به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان، گرامیداشت شهدای منا، فردا با برگزاری یک دیدار به پایان خواهد رسید.

در این مسابقه دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران که پیش از این در مرحله نیمه نهایی 2 دیدار مقابل هم برگزار کردند، در خانه والیبال تهران به مصاف هم خواهند رفت؛ دیداری که برنده آن تکلیف دومین تیم فینالیست مسابقات را مشخص خواهد کرد.

دو تیم پیکان تهران و شهرداری ارومیه در چهارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر 2 دیدار مقابل هم برگزار کردند. در دیدار نخست تیم والیبال پیکان تهران موفق شد در تهران 3 بر یک از سد شهرداری ارومیه عبور کنند اما در سالن غدیر شهر ارومیه و بازی برگشت دو تیم، این تیم شهرداری ارومیه بود که توانست 3 بر صفر میهمانش را شکست داده و تعیین و تکلیف تیم فینالیست را به بازی سوم به بکشاند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که پیش از این تیم والیبال بانک سرمایه با پیروزی مقابل تیم سایپا در دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی، موفق شده بود یک پای فینال سی‌امین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان، شود. حالا دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران برای اینکه بانک سرمایه در دیدار نهایی مسابقات شود به دنبال پیروزی در دیدار سوم هستند.

حال باید منتظر ماند و دید از بین دو تیم پیکان تهران و شهرداری ارومیه کدام یک می‌تواند برنده دیدار سوم مرحله نیمه نهایی شود.

 باید دید شاگردان عباس برقی در تیم ارومیه می‌تواند حریف بانک سرمایه در فینال شده و یا با پیروزی شاگردان اکبری در این مسابقه شاهد فینالی تهرانی خواهیم بود.

دیدار دو تیم پیکان تهران و شهرداری ارومیه فردا یکشنبه در خانه والیبال تهران از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار