نيمه‌نهايی ليگ برتر واليبال

مدعيان پايتخت‌نشين كار را تمام می‌كنند؟/ سايپا و اروميه به دنبال جبران

دومين ديدار از مرحله نيمه‌نهايی ليگ برتر واليبال فردا با برگزاری 2 مسابقه پيگيری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، گرامیداشت شهدای منا، عصر فردا با برگزاری دو دیدار در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی پیگیری می‌شود. این دو مسابقه در شرایطی برگزار خواهد شد كه تیم‌های پیكان و بانك سرمایه در دیدار رفت موفق به شكست حریفان خود شدند و برای رسیدن به فینال این مسابقات تنها به یك پیروزی دیگر نیاز دارند.

دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا تهران هم در دیدار نخست نیمه‌نهایی به ترتیب مقابل پیكان و بانك سرمایه تن به شكست دادند و برای زنده نگه داشتن امید فینالیست شدن مجبورند مقابل حریفان خود به برتری برسند تا كار را به دیدار سوم بكشند.

شهرداری ارومیه در دیدار برگشت در سال غدیر شهر ارومیه كه مجهز به سیستم ویدئو چك هم شده است، پذیرای پیكان خواهد بود. دیداری كه از ساعت 16 آغاز خواهد شد و محمد شاهمیری قضاوت آن را عهده‌دار است.

دیگر دیدار این روز از مسابقات در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود. جایی كه تیم سایپا تهران در مصاف با بانك سرمایه شانس خود را برای رسیدن به فینال امتحان می‌كند. شاگردان مصطفی كارخانه در تیم بانك سرمایه دیدار رفت را با پیروزی پشت سر گذاشتند و توانستند خود را یك قدم به فینال نزدیك تر كنند.

نارنجی‌پوشان سایپا در این دیدار تنها به پیروزی فكر می‌كنند و به خوبی می‌دانند در صورت پذیرفتن شكست از رسیدن به دیدار نهایی باز می‌مانند. با وجود اینكه بانك سرمایه از لحاظ مهره نسبت به سایپا در سطح بسیار بالاتری قرار دارد اما شاگردان آرمات در طول فصل با نمایش خوب خود نشان دادند كه مقابل هیچ تیمی از قبل بازنده نیستند و نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از نتیجه این مسابقه داشت.

دیدار دو تیم سایپا تهران و بانك سرمایه ساعت 16 در خانه والیبال آغاز می‌شود. در این مسابقه ابراهیم فیروزی به عنوان داور اول قضاوت مسابقه را بر عهده خواهد داشت.

**برنامه روز دوم نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان به شرح زیر است:

شهرداری ارومیه = پیكان تهران (ساعت 16) سالن غدیر ارومیه

بانك سرمایه سایپا تهران (ساعت 16) خانه والیبال تهران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار