كارخانه: با شایستگی فینالیست شدیم

سرمربی تیم والیبال بانك سرمایه گفت: تیم ما با شایستگی تا فینال لیگ برتر والیبال پیش رفته است.

مصطفی كارخانه در پایان دیدار تیمش با سایپا در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ما در طول این فصل لیگ از ابتدا نمایش خوبی داشت و در  اكثر هفته‌ها صدرنشین بود. به همین دلیل می‌توان ادعا كرد كه ما با شایستگی راهی فینال شدیم.

وی درباره دیدار تیمش مقابل سایپا و پیروزی در این مسابقه، گفت: در این مرحله به یک تیم سخت‌كوش برخورد کردیم. حساسیت بازی برای ما بیشتر از سایپا بود و این کاملا طبیعی است. مهره‌هایی که ما داریم و همچنین هزینه‌ای که برای تیم صورت گرفته باعث شده استرس و فشار بیشتری را داشته باشیم و همه از ما انتظار داشتند كه به فینال راه پیدا كنیم.

كارخانه ادامه داد: با اتكا به تجربه بیشتر بازیكنانمان نسبت به سایپا توانستیم مقابل سایپا به برتری برسیم. این تیم در خیلی از دقایق بازی ما را آزار داد اما در نهایت پیروزی با تیم ما بود كه تجربه بیشتری در دقایق حساس داشتیم.

سرمربی تیم والیبال بانك سرمایه با بیان این مطلب كه برایش تفاوتی ندارد حریفش در فینال كدام تیم باشد، گفت: هر تیمی كه بتواند به فینال راه پیدا كند به این معنی است كه تیم قدرتمندی است.

وی افزود: هم پیكان تهران و هم شهرداری ارومیه تیم‌های قوی و ریشه‌دار هستند كه بازی مقابلشان ساده نیست. ما بدون توجه به اینكه كدام تیم حریف ما در فینال است از فردا تمرینات خود را آغاز كرده و خود را برای دیدار نهایی و كسب سكوی قهرمانی آماده می‌كنیم.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار