درخشنده: عطار بايد پاسخگوی اظهاراتش باشد/ فينال به صورت 2 از 3 برگزار می شود

رئیس سازمان ليگ فدراسيون واليبال گفت: سرمربی تيم صالحين ورامين روز دوشنبه در كميته انضباطی حاضر خواهد شد و درباره اظهاراتش توضيح می دهد.

غفار درخشنده در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی بوجود آمده در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: تا قبل از پلی‌آف كه مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود تنش‌ها كمتر است اما در مرحله پلی‌آف حساسیت‌ها چند برابر می‌شود. زمانی كه لیگ به صورت پلی‌آف برگزار شده است به دلیل افزایش حساسیت مسابقات میزان حواشی بیشتر می‌شود. 

تلاش كردیم كه با آوردن ویدئوچك اتفاقاتی كه به دلیل داوری رخ می‌دهد را تا حد زیادی كنترل كنیم اما زمان می‌برد تا این حساسیت‌ها به كمترین حد ممكن خود برسد. 

رئیس سازمان لیگ درباره ارسال سیستم ویدئو چك به ارومیه برای دیدار دو تیم پیكان و شهرداری ارومیه، گفت: هنوز تصمیم قطعی در این باره نگرفتیم اما احتمال این موضوع وجود دارد. به هر حال در روز چهارشنبه 2 دیدار برگزار می‌شود كه باید درباره آن تصمیم بگیریم. 

درخشنده در خصوص صحبت‌های مجتبی عطار، سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین كه پس از دیدار با سایپا عنوان كرده بود، گفت: این مربی به كمیته انضباطی فراخوانده شده است و باید روز دوشنبه درباره اظهاراتش كه گفته دست‌های پشت پرده وجود دارد، توضیح دهد. 
  
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درخصوص نحوه برگزاری فینال گفت: دیدار فینال به صورت 2 از 3 برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار