نیمه نهایی لیگ برتر والیبال؛

پیكان 3 – شهرداری ارومیه یك / شاگردان اكبری فینالیست شدند

تیم والیبال پیكان تهران با پیروزی مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه به فینال سی‌امین دوره لیگ برتر والیبال راه پیدا كرد.

پیكان 3 – شهرداری ارومیه یك / شاگردان اكبری فینالیست شدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران، با برگزاری یك دیدار در خانه والیبال تهران بسته شد. 

در این دیدار كه از ساعت 16 آغاز شد دو تیم پیكان تهران و شهرداری ارومیه برای تعیین فینالیست مسابقات به مصاف هم رفتند. این دو تیم پیش از این در مرحله نیمه‌نهایی دو مسابقه مقابل هم برگزار كرده بودند كه در این دو مسابقه هر كدام یك پیروزی بدست آوردند تا نتیجه نهایی نبرد دو تیم در این مرحله در دیدار سوم مشخص شود. 

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند كه می‌دانستند شكست هر تیم به از دست دادن فینال منجر می‌شود و شانس قهرمانی را از آن‌ها خواهد گرفت. به همین دلیل این دیدار از حساسیت ویژه‌ای بهره‌مند بود. 
پیكانی‌ها در این مسابقه نمایش بهتری نسبت به حریف ارومیه‌ای خود داشتند و با درصد خطای كمتر نسبت به حریف موفق شدند در این دیدار به پیروزی رسیده و راهی فینال سی‌امین دوره لیگ برتر والیبال شوند. 

شاگردان پیمان اكبری در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج  25 بر 21 ، 25 بر 22 و 25 بر 19 از سد میهمان خود گذشتند و در ست سوم 25 بر 22 مغلوب شهرداری ارومیه شدند. بازیكنان پیكان با این برد حریف تیم بانك سرمایه در دیدار فینال شدند.
تیم والیبال بانك سرمایه در مرحله نیمه نهایی با كسب دو پیروزی مقابل تیم والیبال سایپا تهران موفق شد نخستین فینالیست این فصل از مسابقات لقب بگیرد. 

با نتیجه بدست آمده در دیدار امروز دو تیم پیكان و شهرداری ارومیه، كه منجر به پیروزی تیم پیكان شد، این تیم در مرحله فینال كه قرار است 18  و 22 اسفند ماه (چهارشنبه و یكشنبه) برگزار شود به مصاف تیم بانك سرمایه خواهد رفت. در صورتی كه هر دو تیم به تعداد برد مساوی دست پیدا كنند سرنوشت قهرمان سی‌امین دوره لیگ در تاریخ 25 اسفند ماه و در بازی سوم مشخص می‌شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار