اصفهان؛

ذوب‌آهن مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان ذوب‌آهن گفت: با صدرنشینی در دور رفت و دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر، به مرحله پلی‌آف رسیده‌ایم و امیدواریم امسال هم همچون سال گذشته قهرمان شویم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اشرف بلوچی انارکی  اظهار کرد: تیم ذوب‌آهن در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر که در اصفهان انجام گرفت صدرنشین شد و در دور برگشت نیز صدر جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های دور برگشت در تهران صورت گرفت، افزود: نوزدهم و بیستم اسفند ماه جاری مرحله پلی‌آف را داریم که در تهران برگزار می‌شود.

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان ذوب‌آهن عنوان کرد: امسال 5 تیم در لیگ برتر حضور دارند که از این تعداد، 4 تیم به پلی‌آف راه پیدا کرده‌اند و از وضعیت خوبی برخور دارند؛ البته باید بگویم تیم رده دومی مس کرمان با بازیکنان خیلی خوبی که در اختیار دارد، همانند گذشته رقیب اصلی ما محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: 5 بازیکن تیم ما جزو 6 نفر برتر کشور هستند و از مجموع بازیکنان‌مان نیز 3 پینگ‌پنگ‌باز بومی از برترین‌های استان اصفهان به شمار می‌آیند.

بلوچی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از بازیکنان خوبمان، منصوره رضایی، هم جزو برترین‌های کشور و هم جزو برترین‌های استان است.

وی تصریح کرد: سال گذشته قهرمان لیگ برتر شدیم؛ امیدواریم امسال هم همین مقام را حفظ کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.