بیرجند؛

آغاز مرحله دوم طرح نظارتی ویژه نوروز 96

مرحله دوم و محور تخصصی طرح نظارتی ویژه نوروز 96 با برگزاری گشت های مشترک،انجام بازرسی،نظارت های موردی و نوبتی ادامه دارد.

آغاز مرحله دوم و محور تخصصی طرح نظارتی ویژه نوروز 96به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛علی تهوری رئیس اداره نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در حاشیه مانور خودرویی کمیته نظارت و تنظیم بازار خدمات سفر نوروز 96 با بیان اینکه این طرح از دهم اسفند در استان آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد،گفت:با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال همزمان با تعطیلات نوروزی،سفرهای نوروزی و افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالا و خدمات پر مصرف، نظارت و بازرسی بر واحدهای عرضه کننده کالا و خدمات نیز تشدید خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای مانور خودرویی کمیته نظارت افزود: مرحله اجرایی طرح ویژه بازرسی و نظارت نوروز 96 در قالب مانور خودرویی کمیته نظارت و تنظیم بازار خدمات سفر نوروز 96 متشکل از دستگاه های همکار از جمله تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن، میراث فرهنگی، دامپزشکی، شبکه بهداشت و اتاق اصناف در استان آغاز شد.

تهوری گفت: در این ایام 43 بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت همراه بازرسان اتحادیه صنفی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اداره اماکن و 654 ناظر افتخاری در سطح استان طرح نظارتی را اجرا خواهند کرد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: سامانه ارتباطی 124 در سطح استان و تمامی شهرستان ها در این ایام آماده دریافت گزارش های مردمی است و در صورت مشاهده تخلف برابر با ضوابط و مقررات با تخلفات برخورد می شود.

تهوری اظهار کرد: مردم و مسافران می توانند به صورت حضوری شکایت های خود را به اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.