آغاز تحقیقات درباره یکی از تاریک‌ترین صفحات تاریخ انگلیس

تحقیقات درباره یکی از تاریک‌ترین صفحات تاریخ انگلیس که به کودکان این کشور مربوط می‌شود، آغاز شد.

آغاز تحقیقات درباره یکی از تاریک‌ترین صفحات تاریخ انگلیس
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه خبری یورونیوز گزارش داد: انگلیس تحقیقات درباره یکی از تاریک ترین صفحات تاریخ خود را آغاز کرد. از پایان جنگ جهانی دوم تا دهه 70 میلادی، 150 هزار کودک انگلیسی از خانواده هایشان گرفته شدند و برای پرجمعیت کردن مستعمرات انگلیس، در مناطق دور دستی همچون استرالیا، به این مناطق فرستاده شدند. 

اسوینی ویرراتنه Aswini Weereratne وکیل «تراست کودکان مهاجر» Child Migrants Trust که یک جمعیت حمایت از کودکان است می گوید: این کودکان در واقع به اردوگاه‌های کار اجباری فرستاده می شدند، اردوگاه‌هایی که در آنها گرسنگی می کشیدند، کتک می خوردند، مورد آزار و اذیت قرار می گرفتند و ارتباطشان با خانواده و کشورشان قطع شده بود. این کودکان که 3 تا 14 سال سن داشتند یا یتیم بودند و یا از خانواده های نیازمند گرفته می شدند.

به گفته دیوید هیل که یکی از قربانیان این اردوگاه‌ها در شهر مولونگ Molong است بد رفتاری سازماندهی شده با کودکان در استرالیا مثل این بود که آنها دو بار از کشور اخراج شده اند.

وی می گوید: «به جرات می توانم بگویم که 60 درصد کودکانی که به اردوگاه مؤسسه فربریج Fairbridge فرستاده شدند مورد آزار جنسی قرار گرفتند و اگر به شرایط پذیرش کودکان مهاجر در دیگر مؤسسات مراکز کاتولیک نگهداری پسران در غرب استرالیا، نگاهی بیندازیم، تعجب نخواهم کرد که این آمار در آنها هم به همین اندازه یا بیشتر باشد.»

یکی از پرسش‌هایی که در این تحقیقات باید به آن پاسخ داده شود این است که چرا بیرون آوردن این کودکان از کشور ادامه یافته است؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
پس بگو چرا استرالیایا با پناهنده ها اینجوری رفتار میکنن همین بلا سر خودشونم اومده و عقده ای شدن
آخرین اخبار