کرمانشاه؛

حادثه مرگبار پراید و کامیون

بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون بنز سرنشین سواری پراید در دم فوت و راننده سواری نیز مصدوم شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون بنز در محور حمیل متاسفانه سرنشین سواری پراید در دم فوت و راننده سواری مذکور نیز مصدوم شد.
سرهنگ "فضل الله شیری" گفت: بر اساس نظر کارشناس پلیس راه حمیل، علت حادثه را انحراف به چپ خودروی سواری پراید تشخیص داده که منجر به برخورد مرگبار و رخ به رخ آنها شده که در نتیجه آن سرنشین 35 ساله سواری پراید در دم فوت نموده  است .
وی افزود: راننده وسیله نقلیه سواری پرایددر رعایت تکلیفی که آئین نامه راهور در ماده 125 تصریح می کند«هنگامی که وسیله نقلیه ای از روبروی وسیله نقلیه دیگری در جهت مخالف حرکت می کند راننده هر یک از آنها بایستی تا حد در طرف راست خود حرکت نمایند...» که متاسفانه راننده سواری پراید قصور داشته و به میزان 100 در صد در وقوع این حادثه مقصر شناخته شده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: فارغ از علت تامه تشخیص داده شده؛ انگیزه انحراف به چپ در این حادثه سبقت نبوده و از سایر عوامل شاید بتوان به ضعف رانندگی شبانه رانندگان یا عدم توجه جلو و حواسپرتی یا ترکیبی از آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار