کرمانشاه؛

برخی از جاده های استان پوشیده از یخ است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر در برخی محورهای استان از جمله بیاشوش و پاوه به سمت پلنگانه بخشی از جاده به علت برف و یخ زدگی پوشیده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فضل الله شیری رییس پلیس راه استان کرمانشاه  گفت: این امر موجب یخ زدگی برخی محورهای استان در حوزه پاوه و اورامانات و گردنه‌های قلاجه، سرمیل، مله ماس، بید سرخ و چهارزبر شد.

وی افزود: همچنین شب گذشته مه گرفتگی را نیز در برخی محورهای استان شاهد بودیم و احتمال بروز این شرایط مجددا برای امشب نیز پیش بینی شده است.

شیری تصریح کرد: هم اکنون نیز در برخی محورهای استان از جمله بیاشوش، پاوه به سمت پلنگانه و بزمیرآباد به سمت ثلاث باباجانی بخشی از جاده به علت برف و یخ زدگی پوشیده شده است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه با پاکسازی محورها و خشک شدن جاده سرعت خودروها مجددا افزایش می‌یابد که همین امر باعث بروز تصادف طی دو روز گذشته شد.

وی افزود: طی دو روز گذشته دو مورد تصادف در محور کرندغرب به سمت سرپل ذهاب و هرسین به سمت کرمانشاه داشتیم که متاسفانه در این دو فقره تصادف در مجموع چهارنفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

شیری از رانندگان خواست قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز به ویژه در این شرایط آب و هوایی که احتمال یخ زدگی جاده‌ها وجود دارد، به طور جدی اجتناب کنند.

انتهای پیام/ح



برچسب ها: کرمانشاه ، جاده ، پوشیده ، یخ ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار