دایی:به لیگ برمی گردیم تا حقی از تیمی ضایع نشود/نمی توانم بازیکنان را تهدید کنم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مسئولان باشگاه نفت به تعهدات خود عمل نکردند اما بازیکنانم با خواهش من حاضر به تمرین شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  علی دایی پس از خروج از ساختمان فدراسیون فوتبال در مورد نشست امروز بازیکنان نفت با مسئولان فدراسیون تصریح کرد: متاسفانه مسئولان به تعهدات خود عمل نکردند و نسبت به پرداخت مطالبات بی تفاوتی نشان دادند.
 
بازیکنان نفت قبلا تنها با خواهش من حاضر به تمرین شدند اما وقتی دیدیم کسی به اعتراضشان توجهی نمی کند با جلسه ای که با کادر فنی گذاشتیم تصمی گرفتیم تمرینات را تعطیل کنیم. در این چند روز که تمرینات تعطیل بود مسئولان باشگاه سراغی از ما نگرفتند.

وی ادامه داد : امروز جلسه خوبی با تاج برگزار کردیم و قرار بر این شد که به سازمان لیگ به مشکلات ما رسیدگی کند. با توجه به این جلسه و قول هایی که به ما داده شد از امروز تمرینات را پیگیری می کنیم و با قدرت به لیگ بر میگردیم تا حقی از هیچ تیم لیگ برتری ضایع نشود.


سرمربی نفت بیان کرد : تنها تیمی که امسال توانسته آبرومند باشد در مجموعه نفت ما هستیم.  ما جزو دو تیم آخری هستیم که کمتر هزینه کردیم. نتایج ما از خیلی از تیمها بهتر بوده است. حق بچه های ماست که در کنار خدماتی که می دهند حق و حقوقشان را بگیرند. من که نمی توانم این بچه ها را تهدید کنم. 

وی در خصوص اینکه به خاطر مشکلات مالی این تیم در جدول رده‌بندی پایین آمده، خاطرنشان کرد: اگر همه چیز روال خودش را داشت و بر اساس لیستی که دادیم و پرداختی‌ها انجام می‌گرفت ما الان جزو سه تیم اول بودیم. این مسائل باعث شد که از ابتدای فصل تمرینات تعطیل شود یا بازیکنان تمرین نکنند. چون بازیکن فکرش در تمرین نیست و ذهنش ناراحت است. الان اداره مالیات به همه بازیکنانم گیر داده و اکثر آنها باید مالیات پول‌هایی را بدهند که آن را نگرفته‌اند. این مسائل دست به دست هم داده تا بازیکنان نتوانند با ذهن باز تمرین کنند. قانون کار می‌گوید در قبال کاری که می‌کنید باید حقوق بگیرید، مگر می‌شود بدون حقوق و حق‌الزحمه کار کرد؟ مگر می‌شود بدون پول جواب خانواده را داد؟بچه‌ها با آقای تاج صحبت کرده و قرار شده با صحبت‌های او تمرینات را آغاز کنیم و لیگ را با قدرت ادامه دهیم. مطمئن باشید اولین بازی ما در لیگ با همه توان بازی خواهیم کرد.

دایی درباره حضور سجاد شهباززاده گفت: شهباززاده بازیکن بزرگی است و می تواند به ما کمک کند اما باید مشکلاتش حل شود تا بتواند در تیم ما بازی کند . اطلاع ندارم مشکل او چه زمانی حل می شود و باشگاه باید پیگیر باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار