دایی هرگز به دنبال فعالیت سیاسی نبوده و نخواهد بود

وکیل علی دایی اعلام کرد: هرگونه فریب کاری و سواستفاده از علی دایی را پیگیری قانونی خواهیم کرد.

دایی هرگز به دنبال فعالیت سیاسی نبوده و نخواهد بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران عبدالصمد ابراهیمی وکیل علی با انتشار اطلاعیه‌ای درباره برخی سواستفاده‌ها از سرمربی نفت تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

در اطلاعیه عبدالصمد ابراهیمی آمده است: "اخيرا در بعضي شهرستان ها، به خصوص در جنوب كشور برخي افراد سودجو با اعلام سرمايه گذاري آقاي علي دايي در زمينه ملك و ساخت مجتمع‌هاي تجاري در آن شهرستان‌ها، به فريب مردم پرداخته و افرادي نيز به بهانه اينكه قرار است در آن مكان علي دايي سرمايه گذاري كند، املاكي را خريداري كرده‌اند. لازم است به اطلاع برسانم آقاي دايي هيچ‌گونه سرمايه‌گذاري ملك و مجتمع تجاري پنهاني ندارد و اگر بنا به سرمايه گذاري در نقطه‌اي از كشور داشته باشد قطعا خودشان براي امور كاري به آنجا سفر خواهد كرد و همگان مطلع مي‌شوند. 

برخي نيز پيشاپيش با برگزاري جلسات پنهاني شبانه تبليغاتي و انتخاباتي، مدعي شده‌اند علي دايي از آنها در انتخابات شورا حمايت مي‌كند. با تكذيب همه اين اخبار، چنين فريب‌كاري‌ها و بي‌اخلاقي‌ها را قطعا مورد پيگرد قانوني قرار خواهيم داد و از مردم عزيز هم استدعا دارد فريب اينگونه افراد را نخورند و مطمئن باشند رويه هميشگي علي دايي در عدم فعاليت سياسي پابرجا بوده و خواهد بود."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.