رحمانی فضلی:

"مردم" محور امنیت کشور هستند/فراهم شدن مقدمات لازم برای انتخابات آینده

وزیر کشور گفت: به منظور برگزاری انتخابات مقدمات لازم را فراهم کردیم تا با راهنمایی و توصیه‌های رهبری در این مسیر با اطمینان گام برداریم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نوبت عصر همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات کشور که امروز شنبه(7 اسفندماه) در محل وزارت کشور برگزارشد، اظهار داشت: در عرصه سیاست داخلی انسجام، وحدت، فعالیت احزاب و مشارکت مردم از جمله محورهای اصلی شناخته می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه توفیقات بسیاری در این زمینه حاصل شده به طوری که در انتخابات دوره قبل شاهد حضور حداکثری مردم بودیم. 

وزیر کشور با اشاره به موضوع امنیت کشور خاطر نشان کرد: یکی از محورهای اصلی امنیت،‌ مردم هستند، همه نیروهای انتظامی، نظامی و قضایی با همکاری مسئولان استانی توانسته‌اند آزمون خوبی را در برگزاری انتخابات پشت سر بگذراند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: ایران سرزمین مناسب برای برگزاری مناسبت‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است؛ همچنین در مهیا کردن وحدت و رفع مسائلی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی منجر به رفع ناهنجاری‌های می‌شود، به خوبی عمل شده است.

وی ادامه داد: با تدابیر رهبری قرارگاه اقتصاد مقاومتی ایجاد و برنامه های ملی و برش‌های استانی طراحی شد، خوشبختانه امروز حرکت به سوی اهداف اقتصاد مقاومتی مطلوب بوده اما ظرفیت‌های کشور بسیار گسترده است.

وزیر کشور متذکر شد: با همکاری 50 هزار مدیر در سطح کشور از جمله شهرداران، بخشداران،‌ دهیاران و فرمانداران به خوبی برنامه‌های دولت را پیش خواهیم برد، همچنین به منظور برگزاری انتخابات مقدمات لازم را فراهم کردیم تا با راهنمایی و توصیه‌های رهبری در این مسیر با اطمینان گام برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار