سردار اشتری در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات کشور:

در موضوع تامين امنيت با كسی تعارف نداريم/اميدواريم صندوق‌هاى اخذ رای سيار به GPS مجهز شوند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در تامین امنیت انتخابات با کسی تعارف نداریم، امنیت سرمایه بزرگ انقلاب است که از امام راحل به ارث رسیده است.

در موضوع تامين امنيت با كسی تعارف نداريم/اميدواريم صندوق‌هاى اخذ رای سيار به GPS مجهز شوند
به گزارش خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی تهران در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات کشور امروز شنبه( 7 اسفند ماه) در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهارداشت: براساس قانون مسئولیت تأمین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی پاسخگوی استعلامات در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است، همچنین نیروی انتظامی یکی از مراکزی بوده که بیشترین پاسخگویی به استعلامات کاندیدا را برعهده دارد.

سردار اشتری ادامه داد: در تلاشیم بانک اطلاعاتی خود را به روز کنیم و با سرعت مناسب و قابل قبولی پاسخگوی استعلامات باشیم؛ بر این اساس از ماه‌های گذشته اقدامات لازم را به منظور تجمیع اطلاعات آغاز کردیم، امیدواریم در مسئله پاسخگویی به استعلامات بتوانیم با دقت و سرعت بالاتری پاسخگو باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران اظهار داشت: در پاسخ به استعلامات کاندیدای شوراها، به شهرستان‌ها تفویض داده شده و پاسخ مثبت در شهرستان‌ها توسط فرمانده نیروی انتظامی و فرمانداران صورت می‌گیرد، همچنین پاسخ منفی استعلامات به استانداران ابلاغ می‌شود.

وی تصریح کرد: بانک‌های اطلاعاتی در برخی شهرستان‌ها شرایط تکمیلی ندارد اما در فرصت باقی مانده تا انتخابات در تلاشیم سطح بانک‌های اطلاعاتی را در شهرستان‌ها ارتقا دهیم.

فرماندار نیروی انتظامی افزود: جلسه توجیحی فرماندهان انتظامی با هماهنگی دستگاههای اجرایی برگزار شده است، این جلسات همچنان ادامه دارد. 

سردار اشتری تاکید کرد: وظایف نیروی انتظامی قبل،‌ حین و بعد از انتخابات مشخص شده است و حفظ امنیت قبل از برگزاری انتخابات در استانها مورد توجه قرار می‌گیرد.

فرماندار نیروی انتظامی با اشاره به برخی آسیب‌ها در فضای مجازی گفت: یکی از وظایفمان این است که آسیبها و تهدیدات این حوزه را به درستی مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت مرزهای کشور بسیار خوب است گفت: باید با تمهیدات ویژه قدرت مقابله و پیشگیری را افزایش دهیم و نگذاریم اتفاقی رخ دهد.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروهای انتظامی هوشیارانه باید در مقابل تهدیدات اقدام کنند تصریح کرد: باید برخی اقدامات به خوبی مدیریت شود چرا که در صورت بی توجهی بازتاب و بین‌المللی و ملی دارد، گاهی نیز باید در مقابله با تهدیدات پیش دستی کرده و بدون تعارف برخورد کرد.

فرماندار نیروی انتظامی تاکید کرد: نیروی انتظامی برای 4 شنبه آخر سال تمهیدات ویژه ای در نظر دارد.

وی با اشاره به توزیع هدفمند نیروهای انتظامی در زمان انتخابات گفت‌: قرارگاه انتظامی در هر استان تشکیل شده همچنین برای صندوق‌های اخذ رای سیار به دنبال تامین امنیت هستیم، امیدواریم خودورهای حامل این صندوق‌ها به GPS مجهز شوند چرا که در این مورد در سال گذشت سرقت و آتش سوزی این صندوقها را داشته‌ایم.

سردار اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی تا شمارش آراء و تحویل آن به فرمانداریهای کشور حضوری فعال دارد.

فرماندار نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه در تامین امنیت انتخابات با کسی تعارف نداریم، گفت: امنیت سرمایه بزرگ انقلاب است که از امام راحل به ارث رسیده است، لذا وظیفه داریم امنیت را در این مرز و بوم تامین کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار