زنجان؛

تشییع پیکرمطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس دراستان زنجان

پیکرمطهر ۲ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) دراستان زنجان تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان زنجان با گرامیداشت سالگرد عملیات خیبرو بدرگفت: پیکرمطهر ۲ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) دراستان زنجان تشییع خواهد شد.

سرهنگ مهدیخانی با بیان اینکه این ۲ شهید در مناطق زبیدات عراق و شرق دجله به شهادت رسیده اند افزود: پیکرمطهر این ۲ شهید گمنام درشهر زرین رود خدابنده به خاک سپرده خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم استقبال و مشایعت پیکرهای مطهر این شهدا در شهر زنجان ساعت ۱۶ روز سه شنبه دهم اسفندماه از سبزه میدان مقابل مسجد جامع به سمت مزار شهدای پایین و شب میثاق با شهدا هم ساعت ۲۰: ۳۰ در مسجد ولیعصر (عج) خواهد بود و روز چهارشنبه مراسم استقبال رسمی از این شهدا در سه راهی سلطانیه، شهر قیدار و درمسیر روستا‌ها به سمت شهر زرین رود انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: مراسم رسمی استقبال از شهدا توسط مردم شهر زرین رود را هم ساعت ۱۶: ۳۰ روز چهارشنبه از میدان معلم به سمت مسجد جامع این شهر و مراسم شب وداع با شهدا را هم در این مسجد اعلام کرد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان زنجان در پایان افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا روز پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از میدان توحید به سمت پارک ملت شهر زرین رود خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.