زنجان؛

تشیع پیکر هفت شهید دفاع مقدس همزمان با اربعین حسینی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان از تشیع پیکر هفت شهید دفاع مقدس همزمان با اربعین حسینی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ علی مهدیخانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اعلام این خبر گفت:مراسم تشیع پیکر هفت شهید دفاع مقدس همزمان با اربعین حسینی در استان زنجان برگزار می شود

وی با یادآوری اینکه پیکر این شهدا (29 آبان) وارد استان زنجان می شود، خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از این شهدا عصر روز شنبه در میدان سبزه میدان آغاز می شود.

مهدیخانی با تاکید بر اینکه پیکر دو شهید به خدابنده منتقل خواهد شد، ادامه داد: مراسم شب وداع با شهدا در این شهرستان برگزار و روز یکشنبه از محل میدان امام حسین تا بوستان شهدای گمنام مراسم تشیع و تدفین انجام می شود.

وی به مراسم شب وداع با شهدا در حسینیه اعظم زنجان با حضور پیکر یکی از شهدا اشاره کرد و گفت: پیک دو شهید به شهر نیک پی منتقل و پس از مراسم وداع با شهدا به خاک سپرده می شود.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه پیکر دو شهید هم پس از برگزاری مراسم استقبال و وداع با شهدا در مسجد امیرالمومنین در ارمغانخانه تشیع و تدفین می شوند.

گفتنی است با حضور این شهدا تعداد شهدای گمنام استان زنجان به 58 شهید می رشد که در 49 شهید در 22 یادمان و 9 شهید در شش مزار عمومی آرام گرفته اند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.