پزشکیان در پانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری:

مسئولان باید رضایت عموم مردم را جلب کنند نه خواص را/ حاشیه‌نشینی ثمره بی عدالتی است

نائب رئیس مجلس گفت: حاشیه‌نشینی ثمره بی‌عدالتی است، اگر عدالت در جامعه و حکومت وجود داشته باشد این پدیده بوجود نمی‌آید.

مسئولان باید رضایت عموم مردم را جلب کنند نه خواص را/ حاشیه‌نشینی ثمره بی عدالتی است

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس در کنگره حزب مردم سالاری با اشاره به جلب اعتماد عمومی اظهار داشت: اگر بخواهیم اعتماد عمومی را جلب کنیم باید خدمت صادقانه نسبت به آن‌ها داشته باشیم.

وی افزود: مسئولان باید برای انجام وظایف خود از هر دسته و جناح مستقل عمل کنند و نباید در جامعه وضعیتی باشد که یک عده برخوردار از تمام امکانات شوند و عده کثیری از دسترسی به این منابع محروم باشند، باید عدالت را اجرا کرد، نباید نگاهمان به یک قوم و جناح باشد بلکه همه مردم را در نظر گرفت.

پزشکیان با بیان اینکه جامعه از مردم تشکیل می‌شود نه از خواص گفت: اینکه عده‌ای از خواص را راضی کردیم و عموم مردم را ناراحت هیچ ثمره‌ای برای ما نخواهد داشت چرا که این مردم هستند که عموم جامعه را تشکیل می‌دهند و می‌بینیم که اگر در تهران مشکلی پیش آید همه رسانه‌ها آن را پوشش می‌دهند اما در خوزستان با آن حجم بالای مشکلات هیچ پوشش و توجهی نمی‌شود و کسی به آن نمی‌پردازد چرا که هر جا افراد قوی وجود دارند به آن‌ها اهمیت داده شده و به سایر مردم اهمیتی نداده‌ایم .

نائب رئیس مجلس در ادامه افزود: حاشیه نشینی ثمره بی عدالتی است، اگر عدالت در جامعه و حکومت وجود داشته باشد این پدیده بوجود نمی آید.

پزشکیان با بیان اینکه اعتماد مردم با اجرای عدالت جلب خواهد شد، گفت: در همه جای دنیا برای تقسیم امکانات شاخص وجود دارد اما در کشور ما با پارتی و زیرآبی بازی امکانات به یک شهر سرازیر می‌شود، مردم اگر ما را بپذیرند صالح هستیم و احزاب نیز باید در جهت جلب اعتماد مردم گام بردارند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار