شهرزادان کوچک مهاجر پای قصه‌های داستان نویسان ایرانی و افغانستانی نشستند

شهرزادان کوچک مهاجر و داستان نويسان افغانستانی در کنار قصه گوها و داستان نويسان برتر ایران به خواندن داستان و اجرای قصه‌های خود می‌پردازند.

شهرزادان کوچک مهاجر پای قصه‌های داستان نویسان ایرانی و افغانستانی نشستندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان استان قم 1تا 7 اسفند، محفلی نیز تحت عنوان (آی قصه)ویژه کودک و نوجوان در مجتمع ناشران این استان در حال برگزاری است. 

در این محفل که به همت انجمن داستان جمعه و کانون ادبی کلمه در حال برگزاری است شهرزادان کوچک مهاجر و داستان نويسان افغانستانی در کنار قصه گوها و داستان نويسان برتر ایران به خوانش داستان و اجرای قصه های خود می پردازند.

زهره عارفی داستان نويس و مسئول انجمن داستانی (داستان جمعه) هدف از برگزاری این محفل را ترغيب کودکان و نوجوانان هر دو ملت ایران و افغانستان به مطالعه و کتابخوانی دانست و اظهار داشت: بنده و دیگر دوستانم در انجمن داستان جمعه با توجه به ظرفیت بالای داستان نويسان کودک و نوجوان مهاجر در استان قم تصمیم به حضور و مشارکت اين دوستان در محفل قصه گویی (آی قصه) گرفتیم که خوشحالم بگویم این حضور و مشارکت با استقبال خوبی نیز از سوی کودکان و نوجوانان ایرانی مواجه شده است. 

این محفل امروز با اجرای مرضيه آرمان مجری کودک و نوجوان افغانستانی و قصه گویانی چون خاله ستاره قصه گوی افغانستانی به کار خود پایان خواهد داد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار