پارس جنوبی:

ارائه دستاوردهای فناورانه برای تجاری‌سازی در فن‌بازار

رئیس پژوهش و فناوری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از ارائه‌ی دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش بنیان،‌ دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و موسسه‌های تحقیقاتی برای تجاری سازی در فن‌بازار پارس جنوبی خبر داد.

ارائه دستاوردهای فناورانه برای تجاری‌سازی در فن‌بازار پارس‌جنوبی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خشایار پورمحمد شاهینی ‌‌در ‌اختتامیه نخستین فن‌بازار صنعت نفت،گاز و پتروشیمی در منطقه ویژه پارس، با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتباط شرکت‌های فناور با صنعت، ارائه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پژوهش و فناوری و ارتباط مدیران صنایع با شرکت‌های پژوهش و فناور محور است، اظهار داشت: بیش از 50 شرکت دانش بنیان توان پژوهش و فناوری، دانش فنی و دستاوردهای خود را در عرصه صنعت نفت،گاز و پتروشیمی ‌در این نمایشگاه عرضه کردند.

وی با تاکید بر تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان با حمایت منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تاکید کرد: در این نمایشگاه بیش از 100 دستاورد فناورانه توسط شرکت‌های دانش بنیان،‌ دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و موسسه‌های تحقیقاتی برای تجاری سازی ارائه شد.

رئیس پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه حمایت و مشارکت در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی افزون بر ارتقاء سطح دانش و عرضه دستاوردهای علمی و پژوهشی، می‎‏تواند به برقراری پیوند میان حلقه‌های مختلف زنجیره ارزش بالادستی صنعت نفت کمک کند، افزود: میزان قراردادها و همکاری‌های منعقد شده بین مجریان طرح های فناورانه و دستگاه‌های سرمایه گذار بیش از 20 عنوان است.
 
وی ادامه داد: برقراری پیوند میان حلقه‌های مختلف زنجیره ارزش بالادستی صنعت نفت از دیگر دستاوردهای نمایشگاه‌‌های فن‌بازار است.

پورمحمد شاهینی افزود: در این نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات مکانیکی، مواد، ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی، برق و الکترونیک، مواد شیمیایی، فرایند، محیط‌زیست، خدمات فنی مهندسی، تجهیزات و مواد حفاری، خدمات فراساحلی، خدمات مدیریتی و سیستم‌های سازمانی توسط شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی عرضه شد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.