حجت‌الاسلام مصباحی مقدم در جمع خبرنگاران:

جامعه روحانیون مبارز با اهتمام کامل از جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی حمایت می‌کند

سخنگوی جامعه روحانیون مبارز گفت: هر حرکتی که بتواند نیروهای انقلابی را دور هم جمع کند و وسیله‌ای برای انتخاب اصلح باشد باید مورد حمایت قرار بگیرد.

جامعه روحانیون مبارز با اهتمام کامل از جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی حمایت می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جبهه روحانیون مبارز در حاشیه نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جامعه روحانیون مبارز با اهتمام کامل از برنامه‌‌ها و سناریوهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کردند.

سخنگوی جامعه روحانیون مبارز ادامه داد: هر حرکتی که بتواند نیروهای انقلابی را دور هم جمع کند و وسیله‌ای برای انتخاب اصلح باشد باید مورد حمایت قرار بگیرد، این اقدام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مصداق بارز این موضوع است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه  نام شما نیز در میان لیست 27 نفره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است گفت: این موضوع را باید از دیگران سوال کنید و بنده حرفی نمی‌زنم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: غیر از نقش‌هایی که جامعه روحانیون مبارز در ساز و کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دارد نقش حمایتی نیز از این جبهه خواهد داشت.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.