در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

اظهارنظر باهنر در مورد کاندیداتوری "حمید بقایی"

رئیس جبهه پیروان درباره اعلام کاندیداتوری حمید بقایی واکنش نشان داد.

اظهارنظر باهنر در مورد کاندیداتوری
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان در حاشیه اولین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار شد، گفت: ما فعالان سیاسی در غیبت احزاب فراگیر همواره مشکلمان این بوده که زمان زیادی را باید صرف وحدت کنیم، البته رقبای ما هم این مشکل را دارند.

وی ادامه داد: اینکه نیروهای انقلابی تلاش کردند مجموعه فعالان سیاسی انقلابی را دور هم جمع کنند، بنا به گفته آیت‌الله مهدوی‌کنی ما اگر همدلی و همراهی را داریم، بحث‌مان وحدت فلسفی نیست و قرار نیست از مواضع مان دست برداریم.

وی تصریح کرد: ممکن است اختلاف نظرهایی داشته باشیم اما باید در انتخابات ریاست جمهوری متحد و همدل حضور داشته باشیم تا رقابتی جدی و اخلاق مدارانه را شاهد باشیم، در آن تهمت و دروغ نباشد و از رقبای انقلابی می خواهیم رقابتی عادلانه داشته باشند.

باهنر تاکید کرد: همه باید قبول کنیم که میزان رای ملت است و هر کسی را که ملت خواست باید به آن تمکین کنیم، اگر کسی در صندوق های رای کم آورد قرار نباشد که در خیابان ها آن را جبران کند

باهنر درباره اعلام کاندیداتوری بقایی گفت: بنده وارد این بحث ها نمی شوم، از خودش بپرسید.

رییس جبهه پیروان درباره اینکه ایا بقایی می تواند آرای اصولگرایان را جذب کند، افزود: برخی آهن هستند و آهن ربا می‌تواند آنان را جذب کند و چیز دیگری را نمی توانند جذب کنند!

باهنر درباره کاندیدای جبهه پیروان گفت: کاندیدای ما همان کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب است و در حال همکاری با این جبهه هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته این به معنای ذوب شدن احزاب نیست، ما همه با هم ائتلاف می‌کنیم و شاید توانستیم یک حزب بزرگ از دل آن بیرون بیاوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روستا زاده
۲۲:۱۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
جناب باهنر مردم در سال هشتادو چهار وهشتادوهشت اهن بودند که جذب ریس جمهور وقت شدند اما متاسفانه بعضی ها این جذب رابا شلوغ کار ی کام ملت را تلخ کردند جناب .ملت همان ملت هستند جواب امثال شماها را به موقع می دهند انشاالله تا انروز.
آخرین اخبار