حداد عادل در جمع خبرنگاران:

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نخواهم شد/ معرفی تیم کاری نامزد واحد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به مردم

رئیس فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم گفت: بنده اصلا برای حضور در انتخابات آتی اعلام آمادگی نکردم و نامزد انتخابات نیز نخواهم بود.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نخواهم شد/ معرفی تیم کاری نامزد واحد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به مردم
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامعلی حدادعادل حاشیه مجمع عمومی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی که صبح امروز در شهر آفتاب برگزار شد، با اشاره به تشکیل این جبهه گفت: حضور همه نیروها حکایت از این دارد که وحدت موضوع دست نیافته‌ای نیست و امیدواریم تا بتوانیم یک کاندیدای واحد در ریاست جمهوری معرفی کنیم.
 
عادل در مورد برنامه‌های تبلغاتی جبهه مردمی نیروی انقلاب در انتخابات سال 96، گفت: فعالیت‌های سیاسی با فراز و نشیب‌های همراه است و جریانات سیاسی همیشه در حال تجربه اندوزی هستند و از گذشته برای آینده ای بهتر دست می‌گیرند و ما نیز سعی خواهیم کرد تا با جمع بندی تجربه‌های گذشته فعالیت‌های بهتری را انجام دهیم.
 
حداد عادل در واکنش به کاندیداتوریش در انتخابات سال آینده اظهار داشت: بنده اصلا اعلام آمادگی نکردم و نامزد انتخابات نیز نخواهم بود.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر وحدت اصول گرایان تا آخرین لحظه انتخابات نیز، گفت: امیدواریم وحدت تا پایان باقی بماند و هیچ کس در لحظه آخر بازی را بر هم نزند.
 
حداد عادل در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر تحلیل از وضعیت جریان رقیب در آستانه انتخابات گفت: برای پیش بینی در این مورد زود است، بیش از آن که بخواهیم گمانه زنی کنیم باید به فکر تامین ساز و کارهای اساسی برای رسیدن به وحدت در میان همه نیروهای انقلاب باشیم و سعی کنیم به یک نامزد واحد برسیم.
 
این نماینده سابق مجلس در مورد معرفی نامزد نهایی جبهه مردمی به همراه تیم اجرایش، اظهار داشت: این اقدام یکی از نوآوری‌های جبهه مردمی است ، همچنین برای این مهم صورت می‌گیرد که مردم بدانند به یک فرد واحد رای نمی‌دهند بلکه به تیم نامزد مورد نظر رای خواهد داد،یعنی این گونه نیست که مردم ندانند فردی که تا هفته گذشته هیچ برنامه‌ای ندارد و به یک باره رای می‌آورد سرنوشت کشور را به دست او بسپاریم.
 
حداد عادل در پاسخ به این سوال آیا شما هم در ترکیب نهایی خواهید بود، گفت: این یک بحث ثانویی است و اکنون مشخص نیست.
 
وی در پایان در مورد عدم حضور سعید جلیلی در جمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: از همه دوستان اصولگرایان دعوت کردیم تا به این جبهه وحدت بخش بپیوندند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار