دستجردی در نشست مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب پاسخی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری است

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب پاسخی به دغدغه های مقام معظم رهبری و اطاعت از ایشان بود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نخستین مجمع ملی این جبهه که صبح امروز(5 اسفندماه) که در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلابی در تاریخ 5 دی ماه 1395 با هدف وحدت نیروهای مردمی، بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم تأسیس شد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: تشکیل جبهه مردمی با توجه به مشکلات کشور، تهدیدات منطقه‌ای، تأکیدات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری بود و باید بگویم که تشکیل مجمع ملی پاسخی به دغدغه‌های رهبری بود.

وی تصریح کرد: مردم ایران انقلابی را در کشور صورت دادند تا از یک رفاه نسبی اجتماعی برخوردار شوند، فرهنگ اسلامی را در کشور نهادینه کنند و با توجه به آن چیزی که در کشور می‌بینیم باید تغییراتی صورت گیرد که این کار فقط با وحدت نیروهای انقلابی صورت می‌پذیرد.

دستجردی با تأکید به این موضوع که ما شاهد مشکلات اجتماعی و اقتصادی در کشور هستیم و باید باهم این مشکلات را حل کنیم بیان داشت: بیانیه‌ جبهه مردمی در تاریخ ذکر شده صادر شد و پس از 4 دهه در استان‌ها و شهرستان‌های کشور بیش از 400 مجمع تشکیل شد تا نیروهای مردم گردهم بیایند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: مجامع استانی تشکیل و از چهره‌های شاخص کشور درخواست شد تا در آنها حضور پیدا کنند، پس از آن انتخاباتی در این مجامع برگزار گردید که پس از این کار 1600 نفر از اعضا به عنوان نمایندگان استان‌ها در مجمع ملی حضور پیدا کردند.

وی گفت: 27 قشر از اقشار مختلف جامعه مانند هنرمندان مجامعی را تشکیل دادند که از آنها نیز 600 نفر به مجمع ملی راه یافتند و امروز در کنار ما هستند.

دستجردی عنوان داشت: خوشبختانه باید بگویم که تقریبا همه چهره‌های انقلابی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کردند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره جلسات هیئت مؤسس این جبهه گفت: اعضای هیئت مؤسس تاکنون بیش از 20 جلسه را برگزار کردند که در آن مواردی مانند اساسنامه مجمع را مورد بررسی و تصویب قرار دادند، بنای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر پایه نظارت روحانیون است و تاکنون هر اتفاقی که رخ داده و مصوبه‌ای که انجام شده با نظارت آنها بوده است.

وی با تأکید به این موضوع که امیدواریم جبهه مردمی نیروهای انقلاب در آینده با گام‌های استوارتر به آنچه که مردم می‌خواهند دست پیدا کند گفت: مجمع ملی نیروهای انقلاب اسلامی دربرگیرنده 50 نفر از نیروهای مؤمن و انقلابی سراسر کشور به عنوان نمایندگان مردم انقلابی ایران هستند، خوشبختانه باید بگویم برای اولین بار است که در این مجمع تمامی کارها و انتخاب‌‌ها از پایین به سمت بالا یعنی از سطح شهرستان‌ها و استان‌ها انجام می‌شود و به همین خاطر استان‌ها حضور پررنگ‌تری در این جبهه نسبت به مرکز دارند.

دستجردی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به این موضوع که برای اولین بار است که اعضای مجمع براساس انتخابات برگزیده می‌شوند خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین کارهایی که پس از تشکیل جبهه انجام شد ایجاد ستاد اجرایی و زیرگروه‌های آنهاست که تاکنون اقدامات زیادی نظیر برگزاری مجمع ملی را انجام داده‌اند، این مهم باعث می‌شود تا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکیلات مردمی و استوار برای آینده باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار