نیکفر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تشکل‌های اصولگرا مستقل از جبهه مردمی نیروهای انقلاب وارد مصادیق انتخاباتی نمی‌شوند

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: تشکل‌های اصولگرا مستقل از جبهه مردمی نیروهای انقلاب وارد مصادیق انتخاباتی نمی‌شوند و از کاندیدای واحد این جبهه حمایت می‌کنند.

تشکل‌های اصولگرا مستقل از جبهه مردمی نیروهای انقلاب وارد مصادیق انتخاباتی نمی‌شونداحمد نیکفر عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با موضع حزب متبوعش نسبت به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جامعه اسلامی مهندسین از ابتدای امر بر این اعتقاد بود که اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر سال آینده باید همانند انتخابات مجلس دهم عمل کنند و به ائتلاف برسند.

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی مهندسین و به ویژه محمدرضا باهنر پیگیر اصلی تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بودند، ادامه داد: ما اصل حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را قبول داریم اما از حالا نمی‌توان در رابطه با نتیجه فعالیت‌های آن قضاوت کرد.

نیکفر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 وارد بحث مصادیق شده است، تاکید کرد: تشکل‌هایی که جبهه مردمی نیروهای انقلاب را قبول دارند و از آن حمایت کرده‌اند، قرار نیست به صورت مستقل از این جبهه وارد بحث مصادیق انتخاباتی 96 شوند و به همین دلیل جامعه اسلامی مهندسین هیچ‌گونه بحثی در ارتباط با مصادیق انتخابات 96 انجام نداده و نخواهد داد.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه قرار است 10 گزینه نهایی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب شوند، اظهار داشت: گردانندگان اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باید یک نفر را از میان این گزینه‌ها، به عنوان داوطلب مورد حمایت کل جریان اصولگرایی معرفی کنند.

وی در ارتباط با فعالیت‌های جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: در ارتباط با انتخابات شوراها نیز نمایندگان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان‌‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار