جهانبخشى در جمع خبرنگاران:

دلسوزان انقلاب با رويكرد جبهه مردمى اهداف خود را عملى ميكنند/تشكيل كميته ها در تمامی شهرستان‌هاى استان مركزى

دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان مركزى گفت: همه کسانی که دلسوز انقلاب هستند فرصت پیدا کردند تا با رویکرد این جبهه تفکر انقلابی خود را پیاده کنند.

دلسوزان انقلاب با رويكرد جبهه مردمى اهداف خود را عملى ميكنند/تشكيل كميته ها در تمامی شهرستان‌هاى استان مركزىبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشكل هاى گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان؛ حیدر جهانبخشی دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان مركزى  در حاشیه نشست کمیته استانهای این جبهه در جمع خبرنگاران پيرامون تشكيل جبهه مردمى اظهار داشت: بعد از تشکیل جبهه مردمی در کشور، در فرآیند زمانی کوتاهی شورای 21 نفره را در استان مرکزی تشکیل داده و اعضای کمیته ها را تعیین کردیم.

وی افزود: به شهرستانها سفر کرده و جلسات استانی برگزار کردیم و اكنون در تمام شهرستانهای استان مرکزی کمیته ها تشکیل شده است.

جهان بخشى با اشاره به تاسيس جبهه مردمى نيروهاى انقلاب گفت:همه کسانی که دلسوز انقلاب هستند فرصت پیدا کردند تا با رویکرد این جبهه تفکر انقلابی خود را پیاده کنند، متاسفانه شاهديم كه گاهی به دلیل عدم اگاهی، مردم را به سمتی حرکت می دهند که به دست خودشان برای ملت هزینه بتراشند.

وی با بيان اينكه مردم ما انقلابى هستند تصریح کرد: دشمن روی اقدامات برخی که انقلابی عمل نمی کنند سرمایه گذاری کرده است. امام راحل فرمودند که من از دوستان نادان نگرانم. برخى افراد انقلابی نیستند اما خود را انقلابی معرفی می کنند و مردم هم فکر می کنند که اینها دلسوز انقلاب هستند.

جهان بخشى با اشاره به اهداف دشمنان در مقابل جمهورى اسلامى گفت: در فتنه 88 می خواستند از طریق خود مردم برای آنها هزینه درست کنند، اما ملت پی به این هدف برده و با آنها همراه نشد. هرکس درست عمل کرده و در برابر دشمن ایستادگی کنند در حقیقت دلسوز مردم و نظام است. دشمنان داخلی و خارجی از طریق فضای مجازی می خواهند به افکار جوانان جهت دهی کنند.

وى در پايان تصريح كرد: جبهه مردمی در استان مرکزی تلاش کرده از همه دوستان برای همکاری و همراهی دعوت کند. اين جبهه باید تلاش کند در استان مرکزی به خصوص در اراک که شهری صنعتی است، صنعت و کار را احیا کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار