حقیقت‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دامنه جبهه مردمی نیروهای انقلاب وسیع‌تر شود/ لزوم پوشش صد در صدی جریان اصولگرا

نماینده سابق مجلس گفت: بهتر است جبهه مردمی نیروهای انقلاب به سمت پوشش صد در صدی جریان اصولگرا برود و از همه طیف‌های آن دعوت به عمل بیاورد. و همه احزاب اصولگرا وارد این حرکت مردمی و انقلابی شوند.

سمنصور حقیقت‌پور نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با عملکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: حمایت بسیاری از احزاب و تشکل‌های اصولگرا از جبهه مردمی نیروهای انقلاب حُسن بزرگی برای آن است اما جبهه مذکور برای آنکه به همه اهدافش برسد، باید دامنه خود را وسیع‌تر از حالت فعلی کند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احزاب و تشکل‌های زیادی در دل جریان اصولگرایی قرار دارند، ادامه داد: بهتر است جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به سمت پوشش صد در صدی جریان اصولگرا برود و بستری را فراهم کند که همه احزاب اصولگرا وارد این حرکت مردمی و انقلابی شوند.

نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه تا به امروز عملکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب مثبت و قابل قبول بوده است، تصریح کرد: جبهه مردمی به خوبی از تمام اقشار جامعه نیرو گرفته است و برای تکمیل این رویه، باید از همه طیف‌های اصولگرا دعوت به عمل بیاورد و با نقش دادن به آن‌ها، از همه ظرفیت‌های جریان اصولگرا به خوبی بهره بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار