کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جبهه مردمی‌ نیروهای انقلاب می‌تواند در همگرایی میان اصولگرایان تاثیرگذار باشد

نایب رئیس جبهه پیروان گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب با در نظر گرفتن سلایق تمامی اصولگرایان می‌تواند در همگرایی میان آنها تاثیرگذار باشد.

جبهه مردمی‌ نیروهای انقلاب می‌تواند در همگرایی میان اصولگرایان تاثیرگذار باشدمحسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار داشت: اصولگرایان با رعایت چند مؤلفه می‌توانند در همگرایی و وحدت تأثیرگذار باشند.  
 
وی با تاکید بر اینکه اصولگرایی یک حزب نیست، گفت: اولین مولفه برای ایجاد وحدت و همدلی بیشتر هر فرد اصولگرا باید خود را جزئی از جریان بداند و نه اینکه انتظار داشته باشد دیگران از وی تبعیت کنند.
 
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری عنوان کرد: انتخاب ساز و کارهایی که همه سلایق اصولگرایی را دربرگیرد، موفقیت و همگرایی اصولگرایان را بهمراه خواهد داشت و مسیر را برای ارائه نقطه نظرات آن‌ها فراهم می‌کند. 
 
کوهکن تصریح کرد: لازم است نوع نگاه فعالیت‌ها و تشکیلات اصولگرایی به استان‌ها، شهرستان‌ها و نقاط دوردست کشور صحیح، منطقی و فراگیر باشد.
 
وی با تاکید بر نگاه فراگیر در انتخاب افراد در نمایندگی استان‌ها، خاطر نشان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب بتواند فرآیندهای ذکر شده را به طور کامل دنبال کند، به میزان قابل توجهی در همگرایی و وحدت میان اصولگرایان تأثیرگذار خواهد بود.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار