با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛

حمایت رسمی جبهه پیروان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

جبهه پیروان خط امام و رهبری در اطلاعیه ای به صورت رسمی از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام حمایت کرد.

حمایت رسمی جبهه پیروان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامیبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جبهه پیروان خط امام و رهبری در اطلاعیه ای به صورت رسمی از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام حمایت کرد.

در این اطلاعیه تاکید شده: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضمن ارج نهادن به حمایت و همدلی این همراهان همیشگی انقلاب و نظام اسلامی، دیگر احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های انقلابی و اقشار و صنوف مختلف را دعوت به همراهی و همسویی با این جبهه کرده و تعهد می‌نماید تمامی هم خود را مصروف وحدت و انسجام نیروهای انقلاب، خدمت به مردم و حل مشکلات کشور کند.

جبهه پیروان خط امام و رهبری که از جریان‌های ریشه‌دار و دیرپا در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور است، تشکل‌های مختلفی از جمله احزاب و گروه‌هایی همچون حزب موتلفه اسلامی، جمعیت اسلامی فرهنگیان، جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار، جامعه اسلامی مهندسین، جامعه اسلامی کارمندان، جامعه اسلامی کارگران، جامعه اسلامی فرهنگیان، جمعیت پیروان زینب سلام الله علیه، جامعه جوانان متحد اسلامی، جمعیت وفادارن انقلاب اسلامی، جامعه فاطمیون، جامعه اسلامی ورزشکاران و... را شامل می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار