شیراز؛

از انهدام باند سارقان منزل در فسا تا كشف كالای قاچاق میلیاردی

خبرهای پلیس فارس در روز چهارشنبه 4 اسفندماه در این بسته خبری را مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی شیبانیان فرمانده نیروی انتظامی فسا بیان كرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور كار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تخصصی، تعداد 9 نفر از سارقان شناسایی و طی چند عملیات جداگانه و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا اظهار كرد: در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقادیر زیادی وجه نقد و طلاجات مسروقه كشف شد.

شیبانیان با بیان اینكه تاکنون تعداد چهار نفر از مالباختگان شناسایی و صحنه های سرقت بازسازی شده است، خاطرنشان كرد: تحقیقات برای كشف سرقت های احتمالی دیگر و شناسایی سایر مالباختگان همچنان ادامه دارد.

كشف كالای قاچاق میلیاردی در لارستان


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لارستان از كشف كالای قاچاق با ارزشی بالغ بر یك میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ حسین دیندارلو فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لارستان گفت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام كنترل خودروهای عبوری در یكی از محورهای مواصلاتی، به یك دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو یك هزار و 777 قاب ساعت مچی كه بدون مدارك قانونی و گمركی بود، كشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینكه در این رابطه یك نفر متهم دستگیر شد، گفت: ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر یك میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.