شیراز؛

از کشف سوخت قاچاق تا كشف محموله های قاچاق میلیاردی

خبرهای پلیس فارس را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با كالای قاچاق و كشف فرآورده های نفتی، مأموران پاسگاه انتظامی شهرستان شیراز از وجود یك كارگاه و محل دانبار سوخت قاچاق در یكی از روستاهای اطراف شهرستان شیراز مطلع شدند.

وی افزود: پس از كسب مجوز قضائی و هماهنگی های لازم، ماموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده كردند كه یك دستگاه كامیون تانكردار در حال بارگیری سوخت از تانكرهای داخل كارگاه است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینكه در این رابطه 7 نفر متهم دستگیر و به پاسگاه انتقال داده شدند، افزود: در بازرسی از این كارگاه و خودرو كامیون 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق كشف شد.

سرهنگ ملك زاده اظهار کرد: تحقیقات تكمیلی پلیس در این خصوص ادامه دارد.

برخورد با موتور سوارن متخلف در گراش

فرمانده نیروی انتظامی گراش از توقیف 64دستگاه موتورسیكلت و خودرو متخلف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی بابایی فرمانده نیروی انتظامی گراش گفت: ماموران این فرماندهی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، تعداد 45دستگاه موتورسیكلت و19 خودرو متخلف را توقیف کردند.
وی ادامه داد: انجام حركات نمایشی، نداشتن كلاه ایمنی، سبقت های غیر مجاز و نداشتن مدارك هویتی علت توقیف این وسائل نقلیه متخلف بوده است.

كشف محموله های كالای قاچاق میلیاردی در داراب

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب از كشف محموله های كالای قاچاق به ارزش تقریبی یك میلیارد و 600 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ فرج رستمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان اقدام به كنترل و بازرسی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی كردند .

وی افزود: در این راستا مأموران موفق شدند 8 دستگاه خودرو سواری حامل كالای قاچاق را شناسایی و متوقف كنند.

وی تصریح كرد: در بازرسی از این خودروها 41 هزار و 390 پاكت سیگار خارجی، 2 هزار و 944 ثوب لباس زنانه و 37 گوشی تلفن همراه بدون مجوز قانونی و گمركی كشف شد.

سرهنگ رستمی با اشاره به دستگیری 10 قاچاقچی كالا در این رابطه و معرفی آنها به مراجع قضائی، گفت: ارزش این محموله های كشف شده، یك میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.


دستگیری سارقان منزل در کازرون

فرمانده نیروی انتظامی کازرون از دستگیری دو سارق منزل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رجبعلی رزمجوئی فرمانده نیروی انتظامی کازرون گفت: در پی كسب خبری مبنی بر این كه دو نفر از سارقان تحت تعقیب منزل در شهر قائمیه مخفی شده اند، ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل عزیمت كردند.

وی افزود: با تلاش مأموران، هر دو نفر سارق طی یك عملیات دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان كازرون گفت: در بازجویی به عمل آمده متهمان به سه فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اقرار و تحقیقات برای کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری همدستان آنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار