شیراز؛

از رد رشوه میلیونی تا دستگیری سارق و کشف 180 فقره سرقت باطری خودرو

خبرهای پلیس فارس را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رضا صادقی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز یك دستگاه خودرو مزدا حامل مقادیری كالای قاچاق را در یكی از محورهای مواصلاتی شناسایی و متوقف می كنند.  

 
وی بیان كرد: راننده خودرو برای رهایی از چنگال قانون اقدام به پرداخت پنج میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه می كند كه مأموران، ضمن رد آن مراتب را صورتجلسه می كنند.
 
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: متهم به همراه كالای قاچاق كشف شده به مقر انتظامی انتقال و پس از تشكیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 
دستگیری سارق و کشف 180 فقره سرقت باطری خودرو  
با تلاش مأموران كلانتری شیراز، یك نفر سارق دستگیر و از وی 180 فقره سرقت باطری خودرو كشف شد.  
 
سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: مأموران کلانتری شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یك دستگاه خودرو پژو پارس مظنون شده و آن را متوقف می كنند.
 
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 10 عدد باطری مسروقه كشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.
 
سردار احمد علی گودرزی افزود: در تحقیقات و بازجوئی های انجام شده، متهم تاكنون به 180 فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهر شیراز اعتراف كرده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینكه همه صحنه های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند، گفت: در این خصوص یك نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر و تحقیقات تكمیلی پلیس در این رابطه همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.