شیراز؛

از دستگیری سارق تا رد رشوه میلیونی

رئيس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سارق توسط مأموران انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس از دستگيری يك سارق و كشف 70 فقره سرقت اماكن خصوصی و دولتی از وی خبر داد و افزود: مأموران کلانتری هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به شخصی که در اطراف مغازه ها در حال پرسه زدن بود، مظنون و وی را دستگیر کردند که در بازرسی بدنی از اين متهم، دو عدد پیچ گوشتی و یک عدد تیغ موکت بری كشف شد.

 سردار گودرزی عنوان کرد: فرد دستگير شده پس از تشكيل پرونده به پليس آگاهی استان انتقال داده می شود که متهم در تحقيقات تكميلی به 70 فقره سرقت از اماكن خصوصی و دولتی اقرار كرده است.

همچنین سرهنگ رضا صادقی رئيس بازرسی فرماندهی انتظامی گفت: مأموران گشت پاسگاه انتظامی برهان شهرستان فيروز آباد، از تردد يك دستگاه خودرو مينی بوس حامل كالای قاچاق در يكی از محورهای مواصلاتی مطلع شدند و بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و ضمن شناسايی خودرو، آن را متوقف كردند که در بازرسی از اين خودرو 52 هزار و 800 نخ سيگار خارجی و قاچاق كشف شد.

سرهنگ صادقی افزود:  راننده خودرو جهت رهايی از چنگال قانون مبلغ 27 ميليون ريال به عنوان رشوه به مأموران پيشنهاد داده كه مأموران صحيح العمل ضمن رد رشوه، مراتب را صورت جلسه كردند و متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.