شیراز؛

از دستگیری اخاذان تحت پوشش ماموران اماکن عمومی تا کشف کالای قاچاق میلیاردی

دو نفر اخاذ كه در پوشش مأموران اداره اماكن نیروی انتظامی اقدام به اخاذی از واحدهای صنفی می كردند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر اینكه دو نفر با لباس شخصی تحت پوشش ماموران اداره اماكن نیروی انتظامی از چند واحد صنفی سوپر ماركت و سیگار فروشی در سطح شهر شیراز اخاذی می كنند، موضوع در دستور كار ماموران اداره نظارت بر اماكن پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

 
وی افزود: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد این دو نفر به واحد های صنفی مراجعه و پس از جمع آوری اقلام غیر مجاز و قاچاق، اقدام به اخاذی از صاحبان این واحدهای صنفی می كردند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در همین راستا مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل دو نفر اخاذ مورد نظر را در حال اخاذی از یك فروشگاه شناسایی و آنها را دستگیر كردند.
سردار گودرزی افزود: از این افراد یك دستگاه بی سیم دستی و یك عدد اسپری فلفلی و در بازرسی از خودرو آنان تعدادی نوشیدنی كشف شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار کرد: متهمان برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شدند.
 
کشف کالای قاچاق میلیاردی در کازرون
فرمانده نیروی انتظامی کازرون از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 160 میلیون ریال خبر داد.  
سرهنگ رجبعلی رزمجوئی فرمانده نیروی انتظامی کازرون گفت: در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا ماموران بخش جره بالاده دو دستگاه خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف كردند.
 
وی افزود: در بازرسی از این دو خودرو مقادیری كالای قاچاق شامل 3 هزار و 460 دستگاه لوازم جانبی تلفن همراه، 38 کارتن لوازم خودرویی، تعداد 21 عدد ریموت، دو رشته رابط کابل خودرویی، تعداد 480 عدد قرص ویتامینc ،تعداد 109 عدد کاپوچینو و تعداد ۵۰۴ عدد آب میوه قاچاق و بدون مدارك قانونی کشف شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی کازرون اظهار كرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: ارزش ریالی محموله قاچاق كشف شده یک میلیارد و 160 میلیون ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.