شیراز؛

از توقیف بیش از 7 میلیارد چراغ خودرو قاچاق تا کشف 156 فقره سرقت

خبرهای پلیس فارس در روز سه شنبه 3 اسفندماه 1395 را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ممسنی هنگام كنترل خودروهای عبوری در محور قائمیه -ممسنی، به یك دستگاه تریلر مشكوك و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف كردند.


وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این تریلر 1 هزار و 98 عدد چراغ جلو و 151 عدد چراغ عقب خودرو پژو 207 بدون مدارك قانونی و گمركی كشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینكه در این خصوص راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله هفت میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

کشف 156 فقره سرقت در شیراز
با تلاش مأموران كلانتری شیراز، دو نفر سارق دستگیر و 156 فقره سرقت از آنها کشف شد.
سرهنگ علی ذوالقدری جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مأموران كلانتری شیراز با توجه به وقوع چندین فقره سرقت كابل برق و تجهیزات مربوطه در حوزه استحفاظی، مراتب را به صورت ویژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه داشت تا اینكه مأموران یك انبار را در حوزه استحفاظی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ علی ذوالقدری افزود:  در بازرسی از این انبار 30 عدد باطری خودروهای سبك و سنگین، 80 عدد فیوز ساختمان های نیمه كاره، 1 هزار كیلوگرم انواع كابل مخابراتی و برق، 200 كیلوگرم سیم مسی، 7 عدد كنتور آب، 20 عدد كولر آبی و تعداد زیادی شیر آلات ساختمانی مسروقه كشف و در این خصوص دو نفر متهم دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به 156 فقره سرقت از ساختمان های نیمه كاره و تجهیزات برق اعتراف كردند.

سرهنگ ذوالقدری اظهار کرد: تحقیقات پلیس پیرامون این موضوع و كشف سرقت های احتمالی دیگر از سارقان ادامه دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.