کرمانشاه؛

دانشگاه رازی کرمانشاه قطب علمی غشاء در کل کشور

معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه قطب علمی غشاء و قطب علمی زیست حسگرها در کل کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمد جوشقانی گفت:در حال حاضر دانشگاه رازی کرمانشاه در میان دانشگاه های کشور رتبه یازده و در میان دانشگاه های جهان اسلامی رتبه 76 و در رشته مهندسی شیمی رتبه هفت و در رشته شیمی رتبه پنجم کشور را دارد و در تمام خطه غرب کشور از شمال غرب تا جنوب غرب رتبه اول را در رشته شیمی و مهندسی شیمی را دارد.


وی گفت: این دانشگاه دارای 14 استاد تمام، 29 دانشیار و 33 استادیار به عنوان عضو هیات علمی در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی است دانشگاه رازی کرمانشاه همچنین قطب علمی غشاء و قطب علمی زیست حسگرها در کل کشور است.

جوشقانی گفت: اساتید، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه رازی کرمانشاه تاکنون 86 طرح پژوهشی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی انجام داده اند و تاکنون 300 پایان نامه ارشد و دکتری در زمینه شیمی و مهندسی شیمی در این دانشگاه به رشته تحریر درآمده است.

وی افزود: از مجموع 3777 مقاله علمی پژوهشی نگارش یافته در دانشگاه رازی، 1398 مقاله در حوزه صنعت نفت بوده است.قطعا چشم انداز دانشگاه رازی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی روشن خواهد بود.

جوشقانی گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه امیدوار است بتواند به عنوان دانشگاه معین و مرجع وزارت نفت در زمینه خدمات سفارشی این وزارتخانه انتخاب شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.